Case Study: Medieselskapet Morning Brew bygger flerkanals mediedistribusjon på Sanity CMS
![Øyvind Østmo](https://cdn.prod.website-files.com/5c8bce998bdcd3dabe1625fb/6257d71aeb27713817184c52_oyvind-ostmo-800px.jpg)
![Morning Brew og Sanity logoer](https://cdn.prod.website-files.com/5c8bce998bdcd3dabe1625fb/6257d2723842e6684ebdf4d1_morning-brew-on-sanity-cms.png)
Morning Brew revolusjonerer nyhetslandskapet innen business. De distribuerer innholdet sitt til et publikum på over 4 millioner, på tvers av flere kanaler.
Da de søkte etter en ny innholdsplattform for å erstatte sitt hjemmelagde innholdsadministrasjonssystem (CMS) var Sanity et klart førstevalg.
Sanity CMS er nå Morning Brews ene innholdskilde for flerkanals-innhold. De bruker Sanity til å publisere innhold på nettsiden, nyhetsbrev, lage landingssider til markedsførings og mer.
Sanity has given us a clean slate and the opportunity to have our content platform match how the entire organization is thinking about content.
Emily Diamond
VP of Product, Morning Brew