Ett år etter lanseringen av ny merkevare og nettbutikk så Alfa en 400% økning i omsetningen på nett.
Vårt arbeid med Alfa startet i 2012, og vi jobber fremdeles tett sammen. Vi startet med å utvikle en ny merkevarestrategi, visuell identitet og nettbutikk, inkludert integrasjoner til deres ERP-system. Da vi relanserte Alfa, så vi en 4x økning i konvertering på websiden over natten! De samme produktene, det samme antall besøkende, ingen nye markedsføringstiltak, og fire ganger så høy omsetning.
Vårt prosjekt med Alfa går ned i vårt byrås historie som det beste (og villeste) solide beviset på hvor stor positiv innvirkning godt planlagt og utført design, teknologi og brukeropplevelse kan ha på en bedrift. En 4x økning i konvertering. Det er nesten latterlig. Nivået holdt seg videre, og Alfa nådde det totale inntektsmålet for 2013 på bare fire måneder.
...om prosjektet ditt og hvordan vi kan jobbe sammen for å bygge en suksesshistorie.